Places I follow

Sunday, April 13, 2014

A Fresh Start

Tundsin, et mu blogi vajab uut algust. Raske südamega kustutasin kõik oma paari viimase aasta postitused. Mõtlesin, et hoian veel mõned lemmikud alles, nagu Santorini, suvine Käsmu, Rooma, erinevad toidupostitused, aga kogemata kustutasin need suures kustutamistuhinas ikkagi ära. Tegelikult ongi parem. Uus algus on uus algus! 

Lisaks segas mind juba pikemat aega ka mu endise blog nimi, millel ei olnud lõpuks mu blogi sisuga peaaegu mitte mingit seost. Ma alustasin, jah, meigiblogiga, aga see kasvas pigem elustiiliblogiks. Imelik oli makeupbyjohanna nime all postitada oma kulinaariasaavutusi. 

Ma lubaks siia nüüd, et mul tuleb palju kvaliteetsema ja puhtama sisuga blogi - ei mingeid Instagrami pilte ja selfie'sid, aga ma ei julge seda lubada. Ma usun, et halvemaks ikka minna ei saa, kui enne oli. Nii et uue (ja loodetavasti parema) blogi terviseks!



I felt like my blog needed a fresh start. With a heavy heart I deleted all of my last few year's posts. I planned to keep some of my absolute favorites, like Santorini, summertime Käsmu, Rome, different food posts, but accidentally I deleted them too.  Actually it's even better this way. A new start is a new start! 

Also, I was also bothered by my former blog's name, which eventually didn't have almost any connection to my blog's content. I did, yes, start with a make-up blog, but it grew into more like a lifestyle blog. It was strange to post my culinary achievements in a blog called makeupbyjohanna. 

I would promise here that you will see much more quality content - no Instagrams and selfies, but I don't dare. It couldn't go worse than it was, right !? So let's raise a class to a new (& hopefully better) blog!

No comments:

Post a Comment