Places I follow

Tuesday, April 15, 2014

Barcelona Photo Diary - Part IV (Phone Pictures)

Ma üritasin seda selle reisi ajal telefoniga piltide tegemist pigem vältida, aga see kaamera on lihtsalt nii suur ja ebamugav, et vahepeal ma siiski lubasin endale seda telefoniga klõpsimise luksust. Ma ei tahtnud Instagrami ka spämmida oma reisipiltidega, mida ma tavaliselt teen. Siin on nii Instagrami postitatud pildid kui ka pildid, millele ma lihtsalt tõmbasin Instagrami filtri peale. Instagrammis võib mind followda (või stalkida või mis iganes) - kasutajanimi on johannak. Yeees, that's all. Nautige pilte!

I tried to rather avoid taking pictures with my phone on this trip, but the camera is so big and uncomfortable to carry around, so from time to time, I allowed myself the luxury to use the phone instead. I also didn't want to spam Instagram with my pictures, which is usually the case. Here are some of my Instagram posts and some pictures with just the Instagram filter. You can follow (or stalk or whatever) me on Instagram - the username is johannak. Yeees, that's all. Enjoy the pictures!










 Väike chipmunk nagu ma olen.






Johanna

No comments:

Post a Comment