Places I follow

Sunday, May 11, 2014

Rhubarb and Marzipan Strudel

Kuna mu ema ütles mulle, et ta tahab emadepäevaks ühte rabarberi-martsipanikooki ja mul ei olnud enam seda retsepti, siis otsustasin teha internetist leitud retseptiga rabarberi-martsipanikeerdusid. Retsepti kogused tundusid aga nii väikesed, et ma otsustasin neid natukene suurendada. Lõpuks aga juhtus nii, et mu "rull" tuli nii paks, et seda oli suhteliselt võimatu ringideks lõigata, seega võiksin ma oma meisterduse kohta öelda rabarberi-martsipanistruudel. Ilusat emadepäeva!

Since my mother told me that she wanted a rhubarb-marzipan cake for Mother's Day and I didn't have the recipe anymore, I decided to make rhubarb-marzipan rolls with the recipe I found online. The quantities the recipe seemed so small that I decided to increase them. Unfortunately my "roll" turned out to be so thick that it was practically impossible to slice it into rolls, but that just gave my masterpiece a new name - a rhubarb-marzipan strudel. Happy Mother's Day!

Mina kasutasin/ I used:
umbes 500 g rabarberit/ about 500 g of rhubarb
1,5 pakk Kalevi komme/ 1,5 packs of Kalev (or any) marzipan pralines
1 rull lehttaigent (selline pisem)/ 1 roll of puff pastry
2 teelusikat kaneeli/ 2 teaspoons of cinnamon
100 g võid/ 100 g of butter
1 muna/ 1 egg
umbes 3 spl suhkurt (unustasin pildile lisada)/ about 3 tablespoons of  sugar (forgot to add to the picture)
serveerimiseks jäätist/ ice cream for serving
taigna rullimiseks jahu/ flour for pastry rolling
 
 1. Koori ja haki rabarber. Mulle mingeid minitükke ei meeldi teha, nii et mul on alati pigem sellised mehised tükid.

1. Peel and chop the rhubarb. I'm not very fond of those mini-pieces, so I always have rather manly pieces.
 2. Haki ka Kalevi kommid.

2. Chop the pralines also. 
 3. Rulli taigen lahti. Nüüd oleks õige aeg ka ahi sooja panna - 220°C.

3. Roll the pastry out. Now it should be the right time to preheat the oven to 220°C.
 4. Sulata kastrulis või. Lisa sinna kaneel ja suhkur ning tükeldatud rabarberi- ja kommitükid. Tõsta taignale.

4. Melt the butter in a saucepan. Add cinnamon, sugar and chopped rhubarb and praline pieces. Pour it one the pastry.
 5. Voldi kokku ning mina küpsetasin 220°C ahjus umbes 15 minutit.

5. Fold the pie together and I cooked it in a 220°C oven for 15 minutes.
 6. Serveeri jäätisega. Head isu!

6. Serve with ice cream. Bon Appétit!





Johanna

No comments:

Post a Comment