Places I follow

Saturday, August 23, 2014

Friday Moods


Ma olen reedeti tavaliselt nädalast nii väsinud, et ma ei tahagi midagi teha, välja arvatud oma vennaga kinno minna - selleks olen ma alati valmis. Kahjuks aga ei tule kinno iga nädal uut (head) filmi, nii et mõndadel reedetel pean ma ostma midagi head hamba alla ja oma lemmiksarjadele järgi jõudma. Praegu hakkan ma Pretty Little Liars'ist tüdinema ja New Girl'ist on saamas mu uus lemmik.

On Fridays I'm usually so damn tired of the week that I don't want to do anything, except going to the movies with my brother - that's something I'm always up to. Unfortunately they don't release a (great) movie every week, so on some Fridays I just need to buy a good munch and catch up with some of my favorite TV shows. Right now I'm starting to get tired of Pretty Little Liars and New Girl is becoming my new favorite.

Johanna

No comments:

Post a Comment