Places I follow

Saturday, September 6, 2014

Mushrooming & Apple Picking

Eile oli siis see päev, kui Johanna läks esimest korda elus seenele. Ma pole ka suur seenesööja ehk siis mul polnud õrna aimugi, mida korjata ja need seened on ju kõik nii sarnased! Õnneks on mul tark ema, kes ütles mulle, milliseid noppida ja hiljem tegi mu korvis väikese intventuuri ka. PS! Ärge muretsege, teise pildi peal olevaid seeni ma siiski ei korjanud! Täna korjasin vanematekodu aiast õunad ka ära. Vot, tuleb välja, et minus on siiski see korilasest maanaine peidus.

Yesterday was the day Johanna went mushrooming for the first time in her life. I'm not a big fan of mushrooms aka I had no idea what to pick and mushrooms are all so similar! Thank god I have such intelligent mother, who told me what to pick and later carried our an inventory in my basket. PS! Don't worry, I didn't pick mushrooms from the second picture! Today I picked apples from the garden in my parents' home. Well, turns out that there still is a countrywoman inside of me.




Johanna

No comments:

Post a Comment