Places I follow

Monday, October 6, 2014

Enjoying Autumn & Sunday Baking

No ma ei saa aru, kuidas minust ei tule ühtegi normaalset outfiti pilti! Ma näen kõigil lihtsalt nii kohmakas välja... okei, see selleks, selfied päästavad alati hädast välja. Kuna ma tegin laupäevast sellise tõelise õppimise päeva, siis pühapäevaks oli mul selline tunne, et ma lihtsalt pean õue saama. Väike jalutuskäik ühes mõisapargis sobis selleks ideaalselt. Hiljem sai ka ema tehtud peedi-sinihallitusjuustupirukat nautida. Tõesti imehea, emme! :) Retsept on siin: http://nami-nami.ee/Recipe/View/9505/Peedipirukas-sinihallitusjuustuga, aga taignale lisas mu ema veel juustu ja täidisest jättis kartuli välja.

Well, I just don't seem to get a single decent outfit picture! I look so... awkward in every picture... okay, that's that, selfies always save the day. Since I studied my Saturday away, I just felt like I needed to get outside on Sunday. A little walk in a manor park seemed perfect for it. Later I could enjoy the beetroot-blue cheese pie my mother made. Truly amazing, mom! :) The recipe is here: http://nami-nami.ee/Recipe/View/9505/Peedipirukas-sinihallitusjuustuga (it's in Estonian, but perhaps the Google Translate will help you), but my mother added cheese to the pie crust and left the potato out from the filling.

Scarf - Lindex/ Leggings, blouse, headband - H&M/ Jacket - Mango/ Wellington boots - Tommy Hilfiger/ Leather gloves - gift from grandmother





Johanna

No comments: