Places I follow

Tuesday, November 25, 2014

Morning @ My Parents' & OOTD

Kuna ma käisin eile õhtul Arukülas teatris, siis jäin veel ööseks vanematekoju. Arukülla tuli Endla teatrist "Titanic", mis oli no nii hea. Ma ei naera kunagi kõva häälega mingi nalja peale filmis või etendusel(!), aga sellel tükil oli küll paar kohta, kus ma lihtsalt turtsatasin naerma. Täna sai 12ks kooli minna, nii et oli jälle selline mõnus rahulik hommik - jõin uut tiramisu maitselist kohvi, sõin putru ja lappasin jõuluajakirju. Tegin teile kiired outfiti pildid ka, sest mulle lihtsalt nii meeldivad mu uued nahast lühkarid H&M-ist! (Haha, poseerimine on kindlalt käpas mul... midaiganes.)


Blouse - Mango, Leather shorts - H&M, Jewelry - Michael Kors

Went to the theater in that borough, where my parents live, so I stayed at my parents' home at night. The performance was sooo good. I never laugh out loud, when something funny occurs in a movie or performance, but that performance had a few moments, where I just burst out laughing. My school started at 12 today, so I had another one of these slow and quiet mornings - drank my new Tiramisu flavored coffee, ate some porridge and read some Christmas magazines. Took some quick outfit photos for you also, because I just love my new leather shorts from H&M so much. (Haha, well, I'm quite "good" at this posing thing... whatever.)

Johanna 

No comments:

Post a Comment