Places I follow

Monday, December 15, 2014

Baking Gingerbread Cookies & Others

Pühapäeval käisin kodus (vanematekodus siis ühesõnaga) piparkooke küpsetamas. Ma võin vanduda, et ma pole kunagi jõulude üle vähem rõõmu tundnud, kui see aasta ja ma tean ka, mis selle põhjuseks on, aga see selleks, loodan, et teil kõigil on seda siis omakorda topelt. Seekord otsustasin teha selliseid väga kodukootud piparkooke. Osalt seetõttu, et Aruküla poodi olid pühapäeva õhtuks jäänud ainult kollased glasuurid, aga siis ma vaatasin, et nii ongi armsamad.


Vaatasin ka oma viimaseid Instagrami pilte ja avastasin, et ei ole endast ühte siia postitanud (tehtud juba kaks nädalat tagasi enne Taukari kontserdile minekut).

Kuna mu vend sõi seintevärvimise käigus ära ka minu šokolaadivarud, siis täiendasin neid nende armsate jõulukinderitega. Vahel peab lihtsalt iseenda päkapikk olema.

I went home on Sunday (to my parents home to be exact) to bake some gingerbread cookies. I swear, I have never felt less happy about Christmas than this year and I know the reason for that, but let's leave it there, I hope you feel the happiness in double then. This time I decided to make those very homespun gingerbread cookies. Partly because there were only yellow icings left in our local grocery store by the end of Sunday, but later I found these even cuter than if I had put icing on them. Also looked through my latest Instagram pictures and found one selfie that I haven't posted here (taken two weeks ago before going to a concert). The last picture is about these super cute Christmas Kinder chocolates that I bought, because my brother ate all my spare chocolate while painting my walls, but I'm so grateful to him I don't mind. 

Johanna

No comments:

Post a Comment