Places I follow

Sunday, February 22, 2015

One Night in Pärnu ♥

VikiMikil oli reedel sünnipäev ja seetõttu lendasin ma laupäeval Pärnusse, et seda sündmust temaga tähistada. Viktoria oleks mu enda juurde võtnud, aga tal on kodus remont, nii et kobisime Rannahotelli. Kuna ma olin vist ainukene inimene Eestis, kes polnud veel Steffanis käinud, siis oli Viktoria prioriteediks mind sinna viia. Õhtu lõpetasime Sugaris jalga keerutades. Oh jah, head mälestused jälle...







It was VikiMiki's birthday on Friday, therefore I grabbed my keys and drove to Pärnu to celebrate that special occasion with her. I would have stayed at her place, but they are renovating, so we stayed at a hotel. I was probably the last person in Estonia, who hadn't been to Steffani's (a veeery famous pizza restaurant in Pärnu), so it was Viktoria's priority to take ma there. We ended the night with dancing at the local club. Once again made some great memories...

Johanna

No comments:

Post a Comment