Places I follow

Sunday, February 1, 2015

Spa Weekend

Tagasiii! Nädalavahetus spaas oli just see, mida mul vaja oli. Üldiselt mul Hedonist mingit vaimustust ei tekkinud - põhimõtteliselt kaks sauna ja kaks basseini. Protseduurid tegid asja veidi huvitavamaks, aga siiski. Võib-olla on asi ka aastaajas - suvel on ju välisbassein lahti ja sellel suurel rõdul oleks ka eriti mõnus istuda. Ma nii agressiivseks blogijaks ei hakanud, et ma oma kaamera oleks ka sinna spaa alale kaasa oleks tirinud, nii et enamasti on mul pakkuda toidupildid. Agghh, ma olen nii vihane enda peale - ma olen selle viimase aja stressamisega jälle veits kokku kuivanud, aga see selleks... nautige pilte! :)

 
Balcony & the view

First breakfast

Supelsaksad - such a lovely little café!



... and breakfast 2

Johanna in the morning...

I'm baaack! A weekend at the spa was just what I needed. I really didn't get overwhelming experience from Hedon - it pretty much had two pools and two saunas. The beauty procedures made the thing a bit more interesting, but still... perhaps it's the season. In the summer you can also use the outdoor pool and sit on the big balcony. I didn't get so aggressive to take my camera to the spa area, so pretty much all I have for you are food pictures. Agghh, I'm so pissed at myself - I have managed to yet again become skinnier by all of that stressing, but that's that... enjoy the pictures! :)

Almost forgot my Instagrammed picures!

xx, Johanna

3 comments:

  1. Kui Spa ise suurem asi ei olnud, saite ikka vaheldust ja tavalisest keskkonnast välja! Kui sul aega on võta K kaasa ja tulge meile Lahti citysse mõni nädalavahetus.Teeme midagi huvitavat ja ilusat sinu toidublogile lisamiseks! Meie eelmine Mehhiko Fiesta läks küll täie ette! D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heei, Doris! :) Väga hea mõte ja Kadrele ka meeldis, nii et nüüd tuleb ainult sobiv aeg leida! :)

      Delete