Places I follow

Sunday, March 15, 2015

Spriiing ♥

Ei, ma olen korralik ja õpin terve nädalavahetuse.” Ikka on vaja Jänku-Johanna olla ja ringi kalpsata, nii et ma pole ikka peaaegu midagi õpitud saanud. Nii ma seda keskmist hinnet küll ei hoia, aga perhaps ongi aeg lasta lahti sellest minu perfektsionismist, et ma pean olema kõige ilusam, targem ja säravam. I am enough, I do enough. Elu tuleb nautida ka. Võtke vabalt, musjad!







"No, I'm all well-behaving and spending my weekend studying." Yet I still found it necessary to run around as a bunny and therefore I have managed to study almost nothing. I won't be able to maintain my average grade this way, but perhaps it is the right time to let go of this perfectionism of mine that I have to be the prettiest, smartest and brightest all the time. I am enough, I do enough. It's important to enjoy life. Loosen up, loves!
 
Johanna 


8 comments:

  1. Replies
    1. Ausalt öeldes on see vist esimene kompliment, mis ma oma jalgade kohta olen saanud, tavaliselt tuleb pigem midagi negatiivset, nii et ma ei usu väga, et sa tahad. :D:D

      Delete
  2. Nii mõnus postitus ☺️ Kust saapad pärit, likes it 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäääh, praegu ilmad ka nii mõnusad päikselised ju & saapad on Batast. :)

      Delete
  3. Ema komm: Sa ei pea püüdma, Sa oledki täiuslik! Ja ``värvid`` teevad elu veelgi täiuslikumaks!
    K.

    ReplyDelete