Places I follow

Tuesday, March 3, 2015

Sunday Funday

Isver, kõik mu lugejad vist arvavad juba, et ma olen mingi kohutav eneseimetleja, aga see lihtsalt kuidagi juhtus nii, et me Emiliaga veetsime see nädalavahetus nii palju aega koos ja tegime niii palju pilte. Haha, Archi (Emmi mehka) võiks kohe tihemini nendel tööreisidel käia. No tegelikult ütles Kristel mulle eile koolis, et see on ju minu blogi ja kellest ma veel siis peaksin siia pilte panema. Just! Tänud, Kristel! Iiigatahes, pilte tegime, minishoppingu tegime ja siis maandusime juba meie vanas heas kohas Cafe More'is.





Jees, I bet all of my blog readers already think I'm such a self-admirer, but it just happened that me and Emilia spent so much time together this weekend and took sooo many pictures. Haha, Archi (Emmi's fiancé) should go to those business trips more often. Well, actually Kristel told me yesterday at school that it's my blog and whom else should I post pictures about. Exactly! Thank you, Kristel! Aaanyways, we took some pictures, did a minishopping and then landed at our good old Cafe More.

Johanna

2 comments:

  1. Sõbrannal Sul õige suhtumine! Ja kui nii hea välja näha, siis tuleb seda muidugi jäädvustada, väga cool outfit (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu, hea on nii toredat tagasisidet saada... aitäääh! :) x

      Delete