Places I follow

Wednesday, April 29, 2015

Mõtlesin, et teen oma järjekordse telopostituse ära, seeest ma lähen homme jälle Tartusse ja siis on mul plaanis oma kaameralt tolm pühkida ja ühe vähe kvaliteetsema postitusega maha saada. Mmm, nii... 

Mul on lihtsalt vähemalt korra nädalas vaja oma vanematekodus käia. See linnaelu on tore küll, aga kuna ma olen hinges ikka maapiiga, siis mul on vaja vahepeal seda puulehte katsumas käia (ja vanemaid musitamas-kallistamas). 


Kaks pildikest Tartust: öölaulupidu & meie traditsiooniline pannkoogibrunch.


I thought I would make my only-phone-pictures post before heading to Tartu again tomorrow. I have a plan to wipe the dust off my camera and show some better quality content to my next post. Two first pictures: I just have to go to my parents' home at least once a week. It's great to live this city life, but I'm still a country girl in my heart and need to touch a leaf (and hug-kiss my parents) from time to time. Two last pictures are from Tartu: a song festival at night and our traditional pancake brunch.

Johanna

No comments:

Post a Comment