Places I follow

Sunday, April 5, 2015

Snaps ♥

Heihoo! Pildimaterjali nädalast on väääga vähe, aga ma lihtsalt pean oma kohustusliku pühapäevase postituse ära tegema, siis on see linnuke kirjas. Ma olen nii palju õppima pidanud ja pole saanud väga ringi kalpsata, aga ma olen järgmise nädala pärast nii excited, nii palju põnevat on tulekul, nii et jee.

Mõnus algus pikale nädalavahetusele Popularis.

Mooovie night

... ja kuna see tööõiguse õppimine kodus ikka üldse ei edenenud, siis kobisin Bonaparte'i.

Heeey! I have only three pictures from this week, but I just have to make my mandatory Sunday blog post. I have had so many things to study, so I haven't been able to run around that much, but I'm so excited for next week, so much interesting will happen, so yaaay.

Johanna

No comments:

Post a Comment