Places I follow

Sunday, April 23, 2017

Material Girl Post

Mulle üldse ei meeldi teha postitusi asjadest, mis ma ostnud olen. Mulle lihtsalt tundub see nii showing off... samas, don't get me wrong, teiste inimeste puhul huvitab see mind väga ja ma vaatan silmad punnis igasuguseid blogipostitusi ja Youtube'i videosid sellest, mis inimesed ostnud on, lihtsalt ise ma neid tegema ei kipu. 

No aga... mu uus telo lihtsalt vajas eraldi postitust. Nimelt sain ma eile uue Iphone 7 plus-i omanikuks ja ma olen niii sillas, et see on nii suur ja teeb nii häid pilte. Olen nüüd valmis kõike jäädvustama... kui oleks vaid mida jäädvustada, sest all I do is work. Okei-okei, tegelikult on ju kaks reisi ja suvi tulemas, nii et küll leiab midagi...

Happy Sunday! 




Stiilinäide kvaliteedist...

 Johanna

No comments:

Post a Comment